.

Kommer sluta blogga för ja.. Inga som läser våran bligg känner jag typ.. Eller jo jag känner ju några men de flesta är liksom Idas frendos så jag har typ aldrig något att skriva! Just nu videobloggar jag på videofy.me och har en ny osv men ja.. Jag vet inte. Jag kanske gör en egen blogg om ett tag eller så. Men just nu känner jag inte att d kul å blogga så jag tänkte inte fortsätta. Jag menar, bättre om Ida har en blogg mes typ Elvira så kan de ha en jättefin blogg och sånt! Ist för att hon slösar sin dyrbara tid på mig och denna blogg jag aldrig bloggar på. Ledsen Ida! Förlåt asså är sjuuuukt ledsen för det! Men jag kan kanske hjälpa till med design till din O Elviras eftersom du frågade förut osv men om jag hinner isf och så.. Gör det inte för att vara taskig mot Ida såklart inte! Bara för att jag är taskig om jag inte slutar helt eftersom jag aldrig bloggar ändå! Aja hejdå puss och ha ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0