Hoppas hoppas!

Jag hoppas verkligen att ida är frisk imorgon så att vi kan svara på frågorna i en video! Bara vi inte glömmer det! För ja, vi måste göra det på lunchrasten för efter skolan måste jag direkt hem, byta om, packa om ryggan och sen åka till cheerleadingen ;)
Ska bli kul! Första gången vi kan köra igenom all gymnastik eftersom att vi haft jullov och sen har den hallen varit stängd typ så.. Men jag ska klara min flickis salto! Jag har bestämt det! Det kan ju inte vara så jättemycket svårare än rondat flickis salto eller? Hoppas det går bra! Vill ha den till DM, jag SKA ha den till DM hiho ;))
Jaja nu måste jag typ sova snart, jag ska inte vara trött alls på träningen imorgon!! Så taggad hihi! :*

 
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0